2012. január 20., péntek

elköltöztünk :)

Végre beköltöztünk! A cuccaink nagy része itt van már velünk. A régi lakásban maradt még néhány áthoznivaló, de mivel még nem tudtuk hivatalosan elhagyni, nem sietünk azok elpakolásával.
Az új lakásban hideg van... a központi fűtéshez szokott puhány városiaknak, mint amilyen én vagyok, fura, és állandóan fázom kicsit. A gyerekeknek szerencsére meg sem kottyan, én meg állandóan fűtök... a kályhában lobog a tűz... igazán romantikus :)
Az autókérdést előbb-utóbb meg kell oldanunk... most én viszem a család apraját, meg a nagyját is oviba-suliba, no meg munkába... én is hozom őket haza... magyarán egész nap jóformán autózok :) Na de ennyi áldozatot megér az életminőségünk javulása!
Eddig száraz időnk volt, a hatalmas hó már-már olvadozott körülöttünk, mígnem ma megint megjött a havazás... óriási pelyhekben hull alá a fehérség, minden színt, minden zajt beborítva. Este még be kell mennem Vevey-be apáért... remélem el tudok indulni :D
Máté jövő héten új iskolában kezd. A lakással kantont is váltottunk, így minden papírt és gyereket át kell íratni. Chatel-St-Denis-be fognak járni. irkolabusz is megy, de egyenlőre autózunk... vagy együtt buszozunk :)
Itt délutánonként lesz az iskola. Mint megtudtam, korábban Fribourg kantonban 1 évvel később kezdődött az iskola, és a gyerekek 5 éves korukig otthon voltak, vagy fizetős oviban... állami nyomásra azonban betoldottak még egy kisiskolás évfolyamot, de az csak délutánra fért be... így Máté sokáig aludhat/na, ha nem kéne felkelni a többi családtag szállítása miatt. Hát ez van most.
Én százezermilliószor jobban érzem magam, a gyerekek nyugodtabbnak tűnnek, de lehet, hogy csak beképzelem, vagy mivel én vagyok nyugodtabb, őket is annak látom... nem tudom, de mindenképpen jobb :)
























2 megjegyzés:

  1. Szia, de jo, hogy megtalaltal :) Örülök, hogy irtal a blogra! Ha lesz idöm, vegigolvasom a Tiedet, vagy legalabb is beleolvasok, hogy többet tudjak meg Rolatok :)))
    Addig is jo berendezkedest!!! (nagyon hangulatos a kandallo :)
    Szep napot! Orsi

    VálaszTörlés