2010. december 19., vasárnap

kezdetnek kölcsönbe

Peti egy kölcsönautóval jön haza... a főnök feleségéé volt, de neki vettek egy újat. Így jobb ötletük nem lévén, kölcsön adták nekünk... egy 7 személyes Volkswagen Sharan. :) Remélem be fognak férni a cuccaink, különös tekintettel a kiskonyhára, amit Kingu kap karácsonyra. Fotót majd akkor teszek, ha birtokba veszi a nevezett.

Ezt a bizonyos konyhácskát hetek óta készítem... egy fenyőfa éjjeliszekrényből indult, amit a Vaterán lőttem potom 300 Ft-ért... az útiköltség több volt :D

Csiszolás, festés, felszerelés... gyerekek mellett több hét. Ma fejeztem be... nem kevés szervezéssel... ugyanis az előző fuvarnál Peti elvitte a fúrót... itthon hagyott nekem 2 db akkus csavarhúzót... ez eddig tök elég. Na, de ehhez a két csavarbehajtóhoz van 1 db töltő... na és itt a baj... ugyanis ez a bizonyos töltő nem működik. Kölcsön kértem egy barátnőm akkus csavarbehajtóját... az utolsó néhány lyuknál lemerült. Hívtam nagybátyám, nézze meg, ha jönnek, és akkor már hozzon nekem fúrót is. Szülinapi vendégeskedés elején, közepén, és végén egy kicsit fúrtam, csavaroztam... kész lett. Már csak a platnikat kell felragasztani, a hátlapon a csavarhelyeket eltüntetni, és táblafestékkel lefesteni.

Mint kiderült, a töltő vezetéke elszakadt... és én ezt nem vettem észre!!! :D
Nagybátyán elvitte, hátha meg tudja szerelni :)

A konyháról, és a múltkori labdácskákról egy hiperszuper fényképezőgéppel (Canon EOS 50D) készítek képeket. Ezt is a főnöktől kaptuk kölcsön :)
(mellesleg az objektívet egy barátunktól, a kártyát meg egy másik barátunktól szerváltuk :D)

Szóval a szervezés megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése