2011. május 20., péntek

...

Már megint nátha... szerencsére csak nálam. Viszont rohadt dühítő, ha éjjel azért nem tudsz aludni, mert be van dugulva az orrod... amin az orrspay sem segít. Természetesen a gyerekek ilyenkor édesdeden alszanak... van más, aki/ami elvégzi helyettük a munkát. Most itt ülök, a temérdek tennivalóval mellettem, és nem tudom mihez kezdjek. Kéne varrnom, de hol kezdjem? A gyerekekkel mit csináljak? Elmenjünk sétálni, vagy itthon is elvannak? Peti mostanában rengeteget dolgozik, és ideges... ez rám is átragad időnként. Azt hiszem ez az az időszak, amikor igazán kezdenek hiányozni a barátok. Otthon ilyenkor felhívtam valakit, aki kirángatott a melankóliából. Most ez nincs. Egyedül kell megbirkóznom magammal. Jövő hét csütörtökön ráadásul elutazik jó uram Kolumbiába, 10 napra. Helyesebben ott csak 4-5 napig lesz, de az utazás tovább eltart. Ez is frusztráló... féltem... nehogy történjen vele valami. Szóval kicsit szomorkás a hangulatom máma... és ilyenkor nem vagyok valami jó játszópajtás... még jó, hogy itt vannak egymásnak :)

3 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel... :) ha van hozzá lelkierőd, akkor varrj... bővítsd az annaságokat :) várjuk :) vagy olvass... vagy sétálj és beszélgess (már akivel lehet)... Szegény Anna!!! Sajnállak... tudom,hogy milyen vacak... :(

    VálaszTörlés
  2. Mi tagadás, nekem is hiányzik a barátném!Együttérzek veled:)

    VálaszTörlés
  3. Remélem túl vagy. Úgy látszik ez vírusos (mármint a hiányérzet), mert két napja még jobban hiányoztok, mint egyébként.

    VálaszTörlés