2011. május 26., csütörtök

újra elutazva :(

És nem családilag... Peti ma hazament, holnap meg elrepül Bogotába... június 4-én jön csak vissza... addig hármasban leszünk a gyerekekkel, elmagányosodva. Nem szokott gondot jelenteni, hogy kiránduljunk, kimozduljunk valahová... csak hát ez egyedül nem mindig könnyű. Ennek ellenére egészen biztosan rá tudom venni magam valamilyen izgalmas programra. A mai nap meg elmegy itthon pihegősen, szomorkodósan...

A mai kimozdulás a nagybevásárlás volt... még reggel... apával... most Kinga alszik. Hamar el fog menni ez a nap, ahogy az elkövetkező 9 is... csak hát azért még lehetek egy picinykét rossz kedvű, csak ma... nem?

Tegnap voltunk késő délután a tóparton, a kalózhajós játszótérnél. Van ott egy hejre kis gyerekmedence, ami ezúttal tömve volt ugráló, nevetgélő, pancsoló, fröcskölő gyerkőcökkel, egész aprótól a tizenévesig. Máté fülig érő szájjal rohangált benne, maga után húzva a narancssárga Bilibót, amit Kingus kapott szülinapjára (feljegyzendő: Máté is szeretne egyet... zöldet!). Kicsi lánykám nem volt ennyire bátor, de ő is hősiesen kitartott... egyik kezében a kis felfújható matrac zsinórját szorongatta, a másikkal a medence szélébe kapaszkodott, így bandukolt körbe-körbe... néhol összerezzent, amikor egy nagyobbacska gyerek pont mellette csobbant a vízbe, vagy amikor véletlenül egymást fröcskölő hancúrkák közé keveredett. Egyszer kellett csak kimentenem, amikor elsőszülöttem épp mellette ugrott vízbe, óvatlanul magával rántva hugicáját... na ez nem teszett neki... Na én ekkor lettem csurom vizes... ruhástul :D




Este értünk csak haza... hamar aludtak a kis fáradt strandolóim.
Én még sokáig varrtam, ugyanis több barátom tanácsát követve, az enyhe depressziós jeleket legyűrendő, alkotni kezdtem megint... most alig bírok magammal, hogy ne töltsem az egész napot középkorú varrótársammal (nagymamámtól örökölt Neumann táskavarrógépem)! Elkészült már egy ruha, egy nadrágot átalakítottam... jelenleg egy hátizsákként is viselhető válltáskán dolgozom. Tervben van még néhány párnácska is, könyvecskék, matrachuzat, miegymás (lehet majd követni az annaságokon :))... szóval én aztán unatkozni nem fogok... és a gyerekek?

3 megjegyzés:

  1. A bilibo-t hol vettétek? Most nézegettem, nagyon tetszik... webshop?
    Amit varrsz, azt dobd fel az annaságokra, már rég frissítettél ;)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp :)
    A Bilibot a Bookline-on vettem, de pl. épp ma vettem egyet Máténak is, a JátékNet-en is... ez még húsvétról elmaradt, mert a Booklin-on kifogytak a zöld színűből :D

    VálaszTörlés
  3. Hú de rosszul írtam! Szóval a javított verzió:
    ... Máténak, a JátékNet-en... ez... a Bookline-on... :D

    VálaszTörlés