2011. február 28., hétfő

terráriumánia

Tegnap zuhogó esőre ébredtünk. Nem vidított fel túlságosan, amint ez várható volt. Na de leráztuk magunkról a rosszkedvet még csírájában, és felhívtam Andit... még mielőtt ide költöztünk, egy barátnőm javaslatára az iwiwen körbenéztem, kit találok a környéken, aki szimpatikusnak tűnik első látásra. Andi annak tűnt, így írtam is neki, hogy jövünk... hónapok múltán válaszolt csak, kb. 2 hete... nagyon kedvesen írt, így tegnap felhívtam, nincs-e ötlete mit lehetne csinálni esőben, 2 kicsi gyerekkel. Az ő ötlete volt a tropicarium... hálás is vagyok érte! A gyerekek nagyon jól szórakoztak, és nekem is jutott 15 nyugodt perc... amíg Petivel elmentek pingvinetetést nézni, én a kávézóban a melegszendvicsemet eszegettem, és kortyolgattam a tejeskávémat... nyugodtan...
Annyira jól sikerült, hogy ma megint elmentünk... a Vivariumba, Lausanne-ban. A kígyók, békák, gyíkok lenyűgözőek voltak... csemetéim nagyon élvezték. Máté megkért, menjünk oda sokszor... minden nap... egész nap... háááát, meglátjuk... megyünk, az biztos. Néhány kép ízelítőül... anyu, ne nézd meg! :D



















3 megjegyzés:

  1. Gôték, teknôsök, gyönyörû gyerekek és mindössze egyetlen kígyó, ami – pláne így képen – nem is riasztó. Szóval örülök, hogy megnéztem...

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó, itt mozognak a hüllők is ... itt a tropicariumban Marci gyanakodott, hogy döglött állatok vannak, mert egyik sem mozgott (lehet, hogy épp emésztettek :D)
    Nagyon szép képeket csinálsz :) tetszik :D

    VálaszTörlés